Support
Contact
+
Verzendkosten
+
Onderstaand de verzendkosten welke per order doorberekent zullen worden in het afrekenproces.
Benelux
Bestelling tot €39,95 = €4,95 verzendkosten
Bestelling boven €39,95 = gratis verzending
Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Groot-Britannië, Ierland, Italië, Oostenrijk, Polen, Portugal, Spanje en Zweden
Bestelling tot €89,95 = €6,95 verzendkosten
Bestelling boven € 89,95 = gratis verzending
Bulgarije, Kroatië en de rest van Europa + Verenigde staten + Canada
Bestelling tot €89,95 = €8,95 verzendkosten
Bestelling boven €89,95 = gratis verzending
Australië
Bestelling tot €89,95 = €39,95 verzendkosten
Bestelling boven €89,95 = €29,95 verzendkosten
Rest van de wereld
Bestelling tot €89,95 = €49,95 verzendkosten
Bestelling boven €89,95 = €39,95 verzendkosten
Indien door onjuiste of onvoldoende (aflever)adresgegevens een pakket door DHL niet bezorgd kan worden, zullen wij hiervoor de bezorgkosten in rekening brengen. Controleer uw afleveradres dus goed.
Retouren
+
Wanneer je niet tevreden bent over een aankoop, kun je het zonder opgaaf van reden binnen de zichttermijn van 14 werkdagen retourneren. Wij storten dan het aankoopbedrag van de geretourneerde artikelen binnen 7 dagen na ontvangst van het retour terug.
Retourvoorwaarden
Een retour dient aan de volgende voorwaarden te voldoen:
- de retourzending is inclusief oorspronkelijke pakbon en bijgesloten retourformulier;
- de artikelen zijn schoon en compleet;
- de artikelen zijn niet gewassen, aangepast of beschadigd;
- de artikelen bevinden zich in een toestand die overeenkomt met normaal ‘pasgebruik’ – zoals je in een reguliere winkel zou passen;
- de artikelen zijn verpakt in de originele, onbeschadigde, verpakking;
- alle originele labels en kaartjes zijn nog aan het artikel bevestigd.
Retourneren
- Via dichtstbijzijnde DHL Parcelshop
Gebruik bijgesloten DHL retourlabel en plak deze over het originele verzendlabel. Geef de retourzending af bij de dichtstbijzijnde DHL Parcelshop.
De verwerkingskosten van het retourneren bedragen € 1,95 en zullen in mindering worden gebracht op het aankoopbedrag.
Ruilen
Ruilen kan eenvoudig op de volgende manieren, mits het gewenste artikel op voorraad is:
- Plaats een nieuwe bestelling in de webshop. Dit is de snelste manier en je bent er zeker van dat het gewenste artikel(en) op voorraad is- Stuur het artikel(en) retour. Maak gebruik van het bijgevoegde retourformulier. Noteer onderstaand het gewenste artikel(en) én maat.
Terugbetaling
Na ontvangst van de retour zullen wij zo snel mogelijk de terugbetaling verwerken in het systeem. Hierbij zullen de eventuele verwerkingskosten á € 1,95 in mindering worden gebracht.
Meest gestelde vragen
+
2. Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt geleverd?
3. Kan ik mijn bestelling ook zelf ophalen?
4. Hoe kan ik betalen bij de Upshoewear webshop?
5. Wat zijn de verzendkosten?
6. Hoe kan ik iets retour zenden?
7. Garantie
8. Vragen/ Klachten
9. Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?
1. Online bestellen bij de Upshoewear webshop
Online bestellen bij de Upshoewear webshop kan 24 uur per dag en zeven dagen per week. Bestellen is makkelijk. U volgt onderstaande stappen:
1. Surf door de webshop van de Upshoewear webshop. Wanneer u een interessant product ziet, kunt u hierop klikken.
2. Nu komt u op de productpagina uit, waar u meer informatie over het product vindt en het kunt bestellen.
3. Als u het artikel wilt bestellen, kiest u de juiste maat en klikt u vervolgens op de knop “Voeg toe aan Winkelwagen”
4. Het artikel wordt nu in de winkelwagen geplaatst en u wordt ook direct doorverwezen in de winkelwagen. U kunt nu kiezen voor “Verder winkelen” of “Afrekenen”. In de winkelwagen kunt u items verwijderen, het aantal aanpassen of op uw wensenlijst zetten.
5. Verder winkelen: U komt terug in de shop en kunt vervolgens meer artikelen op dezelfde manier aan uw winkelwagen toevoegen. U kunt op elk moment naar het winkelwagentje gaan om de artikelen te bekijken en te wijzigen.
6. Afrekenen: Bent u klaar met winkelen? Klik dan op de knop “Afrekenen” in het winkelwagentje.
7. U komt nu terecht op de check out pagina waarop u alle gegevens kunt invullen om u bestelling snel af te ronden.
8. Als de betaling verwerkt is, wordt uw bestelling opgeslagen en krijgt u een orderbevestiging te zien. Deze bevestiging wordt ook per e-mail toegestuurd. Uw order is geplaatst en zal worden verwerkt door ons.
2. Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt geleverd?
Plaatst u uw bestelling op werkdagen (ma t/m vr.) vóór 21:00 uur ’s avonds en is de betaling goed gegaan? Dan kunt u uw bestelling al de volgende werkdag in huis hebben! Dat betekent dat u nooit lang hoeft te wachten op uw bestelling.
Als u op werkdagen (ma t/m vr.) voor 21:00 uur besteld, dan wordt uw bestelling dezelfde dag bij de transporteur (DHL) aangeboden. Zij leveren het de volgende bezorgdag bij het opgegeven afleveradres in Nederland (mits de verzending bij DHL goed verloopt). N.B. Bestellingen kunnen niet geleverd worden op een postbusadres.
3. Kan ik mijn bestelling ook zelf ophalen?
Nee, dat is niet mogelijk.
4. Hoe kan ik betalen bij de Upshoewear webshop?
Uw bestelling bij de Upshoewear webshop betaalt u veilig en eenvoudig via de dienst van Buckaroo Payment Services. U kunt betalen met iDeal, PayPal. Mastercard, Visa.
Kiest u voor iDEAL, dan kunt u via alle bij iDEAL aangesloten banken betalen.
5. Wat zijn de verzendkosten?
Onderstaand de verzendkosten welke per order doorberekent zullen worden in het afrekenproces.
Benelux
Bestelling tot €39,95 = €4,95 verzendkosten
Bestelling boven €39,95 = gratis verzending
Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Groot-Britannië, Ierland, Italië, Oostenrijk, Polen, Portugal, Spanje en Zweden
Bestelling tot €89,95 = €6,95 verzendkosten
Bestelling boven € 89,95 = gratis verzending
Bulgarije, Kroatië en de rest van Europa + Verenigde staten + Canada
Bestelling tot €89,95 = €8,95 verzendkosten
Bestelling boven €89,95 = gratis verzending
Australië
Bestelling tot €89,95 = €39,95 verzendkosten
Bestelling boven €89,95 = €29,95 verzendkosten
Rest van de wereld
Bestelling tot €89,95 = €49,95 verzendkosten
Bestelling boven €89,95 = €39,95 verzendkosten
Indien door onjuiste of onvolledige (aflever)adresgegevens een bestelling niet bezorgd kan worden, brengen wij hiervoor bezorgkosten in rekening. Controleer het afleveradres dus goed.
6. Hoe kan ik iets retour zenden?
Wanneer je niet tevreden bent over een aankoop, kun je het zonder opgaaf van reden binnen de zichttermijn van 14 werkdagen retourneren. Wij storten dan het aankoopbedrag van de geretourneerde artikelen binnen 7 dagen na ontvangst van het retour terug.
7. Garantie
Elk artikel van de Upshoewear webshop voldoet aan de hoogste kwaliteitseisen. Mocht onverhoopt bij normaal gebruik het artikel gebreken vertonen, dan herstelt de Upshoewear webshop deze kosteloos. Hierbij kan sprake zijn van vervanging of reparatie: dit ter beoordeling van de Upshoewear webshop. De garantie omvat fabrieks- en/of materiaalfouten. Uiteraard valt normale slijtage niet onder de garantiebepaling.
Garantie voorwaarden:
- Bij een ongegronde klacht komen de gemaakte kosten voor rekening van de klant;
- Indien een klacht gegrond is, beslist de Upshoewear webshop of het artikel (gedeeltelijk) gerepareerd wordt of (gedeeltelijk) wordt vervangen of (gedeeltelijk) wordt gecrediteerd;
- Een artikel dat voor garantie-beoordeling teruggestuurd wordt, moet schoon en droog zijn. Vochtige of vieze schoenen worden niet in behandeling genomen;
- Er kan geen aanspraak worden gemaakt op de garantie bij:
• beschadiging door opzet, of door nalatigheid;
• ondeskundig gebruik of nalatig onderhoud;
• normale gebruiksslijtage;
• beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing;
• schade die is aangebracht door natuur, mens of dier.
8. Vragen/ Klachten
Mocht u vragen of onverhoopt een klacht hebben over één van onze producten, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 10:00 uur – 17:00 uur via service@upshoewear.nl. We streven ernaar om tijdens werkdagen binnen 48 uur te reageren op uw vragen en/of klachten.
9. Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?
Om uw gegevens te wijzigen, kan je het beste contact opnemen met service@upshoewear.nl
Alle gegevens die bij de Upshoewear webshop bekend zijn, worden uitsluitend gebruikt om u optimaal van dienst te kunnen zijn. Uw gegevens zullen niet voor andere doeleinden gebruikt worden en/of aan derden worden verkocht.
Maattabel
+
EUR | US MEN | US WOMEN | UK | MM |
36 | x | 5,5 | 3 | 231 - 237 |
37 | x | 6,5 | 4 | 238 - 243 |
38 | x | 7 | 4,5 | 244 - 251 |
39 | 6,5 | 8,5 | 5,5 | 251 - 258 |
40 | 7 | 9,5 | 6 | 259 - 265 |
41 | 8 | 10 | 7 | 266 - 271 |
42 | 8,5 | x | 8 | 272 - 277 |
43 | 9,5 | x | 9 | 278 - 283 |
44 | 10 | x | 10 | 284 - 289 |
45 | 11 | x | 11 | 290 - 295 |
46 | 12 | x | 12 | 296 - 301 |
47 | 13 | x | 13 | 301 - 306 |
48 | 14 | x | 14 | 307 - 312 |
49 | 15 | x | 15 | 313 - 318 |